Dziękujemy!

Formularz został wysłany.
Skontaktujemy się z Państwem w ciagu 24 godzin.

Skontaktuj się z nami!

Sprawdź naszą ofertę!

Wypełnij formularz a my oddzwonimy!

Imię
Nazwisko
Telefon kom.
+48
E-mail
Temat

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Dane kontaktowe

Kontakt dla Klienta:
T: (22) 101 10 10
T: 801 999 111

Infolinia czynna codziennie w godz. 8-20.

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Centrala

Idea Bank SA

ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

T: +48 22 270 58 68

F: +48 22 327 09 80

kontakt@ideabank.pl

Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora

Kontakt dla dziennikarzy:

dziennikarze@ideabank.pl

Współpraca reklamowa:

marketing@ideabank.pl

Chcemy poznać Państwa opinie na temat naszych produktów i procesów. Interesuje nas, za co cenią Państwo Idea Bank, a które obszary naszej działalności chcieliby Państwo poprawić. Zależy nam, aby mieli Państwo możliwość wyrażania swoich opinii w stosunku do naszej instytucji. Razem z Państwem pragniemy budować Bank przyjazny dla Klienta, gwarantujący najwyższą jakość obsługi. Chcemy stale usprawniać nasze działania, aby dzięki nim czuli się Państwo w naszym Banku pewnie i bezpiecznie.

Zapraszamy do wspólnego
budowania Banku Nr 1 dla Firm

email:sugestie@ideabank.pl

Reklamacje

W Idea Banku zależy nam na szybkiej i sprawnej obsłudze naszych Klientów. Chcemy, by mogli Państwo docenić nas za to jak podchodzimy do naszych Klientów, zgłaszających się do Banku z reklamacją, skargą lub sugestią związaną z działaniem naszych usług lub produktów.

W tym właśnie celu powołaliśmy specjalny zespół, przeznaczony do obsługi spraw Klienta, którego zadaniem jest przeanalizowanie i rozpatrzenie każdej reklamacji i skargi. Chętnie odpowiemy także na wszystkie Państwa pytania i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości, przyjmiemy każdą sugestię dotyczącą działalności Banku.

Pracownicy zespołu powołanego do obsługi spraw Klienta mają wieloletnie doświadczenie, a nadrzędną zasadą zespołu jest szybkie wyjaśnienie każdej zgłoszonej sprawy na jak najwyższym poziomie, w sposób uczciwy i dogodny dla Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Aby ułatwić Państwu zgłaszanie skarg/reklamacji jak też wniosków/sugestii udostępniliśmy różne formy i możliwości kontaktu:

  • osobisty w jednym z naszych oddziałów
  • listowny na adres siedziby głównej Banku
  • Idea Bank S.A.
    Ul. Przyokopowa 33
    01-208 Warszawa
  • elektroniczny dla Klientów mających dostęp poczty elektronicznej, email:reklamacje@ideabank.pl
  • telefoniczny poprzez Infolinię tel. 801 999 111
    Koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora
  • poprzez formularz reklamacji

Regulamin przyjmowania i rozpatrywania reklamacji (dokument PDF)

Formularz reklamacyjny (dokument PDF)

Formularz reklamacyjny transakcji kartą płatniczą (dokument PDF)

Formularz reklamacyjny

+48

Skargi/reklamacje Idea Bank rozpatruje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie do 30 dni od ich wniesienia, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni, zaś gdy skarga dotyczy transakcji dokonanej przy użyciu karty płatniczej, wyjątkowo, do 90 dni od daty jej wniesienia. Prosimy wówczas o wyrozumiałość i cierpliwość.

Odpowiedzi na skargę/reklamację są udzielane w formie pisemnej lub innej formie uzgodnionej z Klientem.

Idea Bank S.A. podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie (00-950), Plac Powstańców Warszawy 1.

Pouczenie: Konsument, który uważa, że jego dobro chronione prawem zostało naruszone może zwrócić się o pomoc do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta lub bezpośrednio dowodzić swych roszczeń przed sądem powszechnym lub konsumenckim.

Idea Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Przyokopowa 33 informuje, że jest administratorem Pana/i danych osobowych zawartych w formularzu reklamacji. Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi reklamacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Ma Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

W trosce o najwyższą jakość obsługi wszystkie rozmowy z konsultantami Idea Bank są nagrywane.

Powrót do góry